خاطرات مامان

یازده ماهگیتون مبارک

1392/8/24 1:55
نویسنده : مامان
488 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقای مامان یازده ماهگیتون مبارک باشه فرشته های من بازم میگم دوستون دارم نمیدونین چقدر زندگیمون شیرین کردین عشقمون پررنگ کردین بازم میگم میرسی که اومدین فرشتهای خوشبختی از خودت بگم که چقدر خندهاتون صدا دار شده ایتن ناز ناز وقتی میخندی مامان بعدش قهقهه میشه وقتی با بابا دالی بازی می کنی مخصوصا آرتین جان وقتی از سرکار برمیگردم خونه میپری تو بغل من اجازه نمیدی که آیتن بیاد مامان اونم بغل من دوست داره ولی اینقدر مهربونی که سریع کوتاه میای دیگه باهم بازی میکنین خراب کاری تا ازتون غفلت میکنم میپرین تو جمام تموم موبلارو دست میگیرن دور میزنین عاشق با دست زدن روی میز هستین که صدا بده کلی بخندین جونم واستون بگه آیتن ناز نازی روی زانوهاتون مایستی همون که متوجه میشی که تکیه گاه نداری کلی میخندی من بیصبرانه منتظر راه رفتنتونم الن محرم همه به من گفتن لباس سیاه تنتون کنم من دوست ندارم مامان شما الان تنتون سیاه کنم شما الان فقط باید خوشحال باشین فقط بخندین داشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)