خاطرات مامان

یکسالگیتون مبارک

1392/11/18 18:32
نویسنده : مامان
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقای مامان تولدتون مبارک من بی صبرانه منتظر یکسالگیتون بودم دوستون دارم بینهایت در حلی یکساله شدین که ارتین 6 دندون و ایتن ناز نازی 4 تا که 2 تا دیگه در حال جیک زدنایتن ناز من دست میگره را میره چند قدم تنها راه میره ولی ارتین کوچولو هنوز موفق به تنهایی راه رفتن نشده اما دست میگره راه میره مامان گفتن چقدر خوشگل فداتون بشم از نظرم زیباترین اصوات دنیا شنیدن صدا شماست موقعی که سر کار هستیم با بابایی حتما باید کلیپ های که ازتون گرفتیم ببینیم و الا تحملدوریتون نداریم بوس بوس بوس که از گونه من و بابا میکنی ایتن جونم قوت دوباره بهمون میدی مامان جان دست میزنین با اهنگ میرقصین هر جا و هر وضعیتی داشته باشین اگه اهنگ شاد گوش کنین چهر دست و پا میشین عقب جلو میشین نمیدونین چه رقص ای الان که دارم وبلاگتون مینویسم سر کارم وقت که خونه ام ترجیح میدم تمام وقتم برای شما باشه فرصت نوشتن ندارم عکسای تولدتون سر فرصت میزارم فداتون بشم ازم میگم عاشقتونم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان کوثری
18 بهمن 92 18:42
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
ژاله مامان آیدا
11 اردیبهشت 93 20:36
مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس